חדשות

ד"ר טליה וולק מצטרפת למרפאת יתר לחץ דם במרכז הרפואי "שערי צדק"

ד"ר וולק, מומחית ברפואה פנימית ונפרולוגיה המשמשת כמזכירת החברה הישראלית ליתר לחץ דם, עוברת לבית החולים בירושלים מהמרכז הרפואי "סורוקה"

בית החולים שערי צדק בירושלים (מקור: ויקיפדיה)

המרכז הרפואי "שערי צדק" הודיע אתמול (ג') על הרחבת שירותי מרפאת יתר לחץ דם עם הצטרפותה של ד"ר טליה וולק ליחידה. ד"ר וולק תהיה אחראית על בירור יתר לחץ דם משני, טיפול ומעקב בנשים הסובלות מיתר לחץ דם לפני ההיריון, במהלכו ולאחר הלידה, וכן מטופלים לאחר שבץ מוחי.

ד"ר וולק, מומחית ברפואה פנימית ונפרולוגיה, עוסקת ביתר לחץ דם ב-15 השנים האחרונות. היא משמשת כמזכירת החברה הישראלית ליתר לחץ דם. היא עברה ל"שערי צדק" מבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, שם ניהלה את השירות ליתר לחץ דם, שהיה מוכר להתמחות עמיתים על ידי ההסתדרות הרפואית.

ד"ר טליה וולק (צילום: "שערי צדק")

את לימודי הרפואה שלה השלימה ד"ר וולק בבית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. היא התמחתה ברפואה פנימית ובנפרולוגיה ב"סורוקה". במהלך התמחותה עסקה גם במחקר בסיסי באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס. המחקר עסק בתפקוד כלי הדם. כיום היא מעורבת בעבודות מחקר רבות, בדגש על היבטים אפידמיולוגיים ביתר לחץ דם בהריון, ניתוח מתקדם של ניטור לחץ דם אמבולטורי, תפקוד שכבות כלי הדם וההשפעה על לחץ הדם וכן במעורבות עורק התרדמה הקשור באירועים מוחיים.

"יתר לחץ דם היא אחת התחלואות השכיחות בעולם המערבי וכרוכה בפגיעה מוחית, לבבית וכלייתית", אמרה ד"ר וולק. "אנו מעוניינים לתת את התמיכה לשם איזון יתר לחץ דם עמיד ואיזון יתר לחץ דם באוכלוסיות חולים מיוחדות, כולל מטופלים סוכרתיים לאחר שעברו שבץ מוחי, נשים הרות ונשים לאחר הלידה".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "שערי צדק",  ד"ר טלי וולק,  המרכז הרפואי "סורוקה",  יתר לחץ דם,  מינויים
תגובות
אנונימי/ת
30.08.2017, 21:35

טליה, שלפני מספר שנים, יחד עם בעלה, אריק, הצהירו נאמנות לתושבי הנגב מעל דפי עיתון אוניברסיטת בן-גוריון?! מוסר השכל, חכמים הזהרו בדבריכם, בפרט כשהם מתועדים.

אנונימי/ת
30.08.2017, 23:38

שתהיה לה ולבעלה כל ההצלחה שבעולם.

"הצהירו נאמנות לתושבי הנגב"..... חחחח.....
אתה רציני? אפשר לחשוב שגילינו שהם מרגלים של איראן

אנונימי/ת
01.09.2017, 17:45

כל הכבוד לטליה!